Gorilí víkend na Belvíku – jaro 2017

FBŠ Plzeň - Belveder

A je to tu podruhé – Gorily se sjíždí na Šumavu. V pátek kolem sedmé už jsme všichni, tedy 37 dětí a 33 dospělých. Přijeli jsme do luxusního počasí, sluníčko, teplo… malé gorilky hned obsadily hřiště před hotelem. Kluci hráli tenis, nohejbal, fotbal, florbal… prakticky to místo okupovali až do neděle. My, rodiče, jsme si ale přijeli odpočinout, a tak náš úvod víkendu není na hřišti, my začínáme na terásce, na sluníčku, u pivíčka :-). Večeře, úvodní slovo, začínáme hrát celovíkendovou hru. Tentokrát nás čekají šifry a kódy. Hned rozdáváme první kód… vyjít by mělo slovo BAZÉN. První večer se nám pěkně daří volná zábava. Kluci i holky jsou dlouho venku a neustále v pohybu, většina dospěláků se pak sešla ve společenské místnosti a o zábavu bylo postaráno až do ranních hodin. Někteří nezmaři se ještě hecli na noční pingpongovou obíhačku v tělocvičně, která končí až kolem čtvrté ráno!

Ráno je trochu pomalé a unavené :-), na snídani se dává další šifra, tentokrát Morseovka, to je pro mnohé hračka. Tedy máme druhé slovo – HŘIŠTĚ. Venku je krásně a tak jdeme společně na „vejšlap“. Celkem 66 goril vyrazilo směrem na Hofmanky, pak po sjezdovce pod lanovkou dolů na stezku, která nás při řece dovedla do Železné Rudy. Chtěli jsme stihnout cukrárnu, ale nakonec naše tempo nebylo podle původního odhadu :-), takže zkratkou po sjezdovce Nad nádražím chvátáme na oběd – celkem cca 7 kilometrů, ale všichni vypadají spokojeně. Na obědě je další šifra – hra s písmenky, tohle nám dává trochu zabrat, malá nápověda ale stačí, aby všichni rozluštili další slovo – SNĚHOMĚR. Po jídle na chvilku uleháme do peřin… tedy někteří, děti už jsou zase na hřišti. Holky se sešly v jídelně, aby si vyrobily sluníčka. Protože pro mladší sestřičky jsou šifry a kódy trochu těžké, sbírají body pro svůj tým jinak. Třeba vyráběním, hledají cestu skrz bludiště… Odpoledne se nás většina přesouvá zpátky Nad nádraží a drandíme svah na slalomových kárách. Kluky to opravdu bavilo, jak malé, tak velké :-). Mezitím už se někteří začínají saunit, holky prďolky si užívaly solnou jeskyni. Pak večeře a další kód. Večer se hrály hry, holky malovaly křídami na parkovišti, za což si vysloužily speciální odměnu – palačinky se zmrzlinou. Na většinu se už dostavila únava, takže i děti opouští hřiště ještě za světla. Usedáme v hospůdce, hrálo se na kytary, zpívalo se, byl to krásný a pohodový večer, který se nám opět trochu protáhl 🙂

Poslední snídaně a poslední dva kódy – z večeře máme slovo SYMBOL, ze dneška pak NÁMOŘNÍ ABECEDA a OBDÉLNÍK = z těchhle tří nám úplně jasně vyšla VLAJKA. Všechny týmy skvěle zvládly a tak pokračujeme ve hře následovně, z každého slova použijeme jedno písmenko, ty převedeme na číselný kód, kterým se pokoušíme otevřít tablet – a vyšlo to! Gratulujeme, skvěle jste zvládli všechny šifry a kódy a teď vyražte kolem bazénu, přes hřiště až ke sněhoměru. Rozhlédněte se po lese, najděte vlajku svého týmu a u ní vás čeká zasloužená odměna. Goridžus, FBŠ Gorilau a Pilsner Goriguell udělal všem velkou radost 🙂

Jestli myslíte, že tím náš víkend skončil, tak kdepak. Počasí bylo tak luxusní, že přeci neodjedeme 🙂 Všechny děti totiž zlákala voda. Začali se koupat kluci, pak nedobrovolně i holky 🙂 Na terásce se tak krásně sedělo a odpočívalo, k obědu knedlo vepřo zelo… prostě pohodička a parádička.

Na závěr musím říct, že jako vždycky jsme s Tomem měli před akcí trochu „strachu“. Aby vše klaplo, aby se všem líbilo, aby jídlo chutnalo, aby se nikomu nic nestalo, aby počasí vyšlo… prostě aby si to všichni užili. Musím ale říct, že stejně jako na prvním ročníku to nemělo chybu. Jste skvělá parta, malí, velcí… i když jste nemuseli, všichni jste se zapojili do všeho. Děti si to na 100% užily a my myslím taky. Sranda byla celý víkend.

Děkujeme Vám! Jsme si jistí, že se z Gorilích víkendů už stala tradice. Těšíme se tedy už teď na 3. běh v zimě 2017!

T&M Karlovi

2 Vzkazy - Gorilí víkend na Belvíku – jaro 2017

1. Za nás určitě jsme pro.Děkujeme za supr víkend,výbornou organizaci a supr partu a náladu,bezvadně jsme si to užili,od nás máte velké díky.Vavríkovi

Vložte vzkaz

Váš email nebude zveřejněn.